یک توسعه‌دهنده

یک توسعه دهنده که بیشتر از توسعه،‌ فیلم می‌بینه و کتاب می‌خونه :)

جمع کردن برنامه‌ی تکنوازان با پایتون

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۵۹ ب.ظ

بخاطر علاقه‌ای که به موسیقی سنتی دارم، دوست داشتم یکی از بهترین برنامه‌های تاریخ رادیو ایران یعنی «رادیو گلها» رو داشته باشم.

سرچ کردم و رسیدم به یک سایت به اسم «تکنوازی» که آرشیوی از برنامه‌ی تکنوازان رو داشت. و اما مشکل؟! مشکل این بود که می‌بایست ۵۳ صفحه رو تک‌تک باز میکردم و تک‌تک برنامه‌ها رو باز میکردم و لینک دانلود رو به لیست دانلودهام اضافه می‌کردم!

راه حل؟ نوشتن یه کرولر ساده با پایتون بود. که برام ۵۳ صفحه رو از ۱ تا آخر باز میکرد و لینک دانلود برنامه‌ها رو داخل یه فایل اضافه می‌کرد. 

کد رو داخل یه مخزن گیت‌هاب آپلود کردم و می‌تونید ببینید و هر کجاش رو مشکلی بود رو بپرسید جواب میدم.

این آدرس فایلی که لینک‌های دانلود برنامه‌ها داخلش هست.

و در نهایت به این شکل تونستم تو کمترین زمان محبوب‌ترین برنامه‌های رادیویی خودم‌و داشته باشم :)) می‌تونید از این کار الگو بگیرید تا اطلاعات مورد علاقه‌ی خودتون رو داشته باشید. و نکته‌ای که مدنظر قرار بدید این هست که بعضی از مطالب و فایل‌ها مجوز کپی‌رایت دارن که بهتره رعایت شن.

تمام./

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تمام حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به وبلاگ سرزمین برنامه نویسی بوده و هر گونه کپی بردای بدون ذکر منبع غیرمجاز و از نظر ما حرام است