یک توسعه‌دهنده

یک توسعه دهنده که بیشتر از توسعه،‌ فیلم می‌بینه و کتاب می‌خونه :)

یک بار برای همیشه! کرکر، هکر نیست.

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۱۲ ب.ظ

سلام خدمت خوانندگان وب‌لاگ،

به این خاطر عنوان این پست رو یک بار برای همیشه انتخاب کردم که جدیدا افراد زیادی رو دیدم که کرکر ها رو جزئی از خانواده‌ی هکر ها میدونن که اینطور نیست.

کرکر کسی است که ممکنه باسواد باشه یا نباشه ولی چیزی که بدیهی هست این است که از اطلاعات هدف خودش سوءاستفاده می‌کنه. اما هکر کسی است که در زمینه‌ی کاری خودش باسواد هست و دست به ایده هایی ناب میزنه! مثلا سیستم‌عامل گنو یکی از این ایده‌ی ناب ریچارد استالمن بود برای مبارزه با انحصارطلبی. هکر و کرکر صرفا مربوط به زمینه کامپیوتر و دنیای دیجیتال هم نیستند و در هر زمینه‌ای کاربرد دارند.

 

در این پست چند خطی سعی کردم خیلی خلاصه منظور کلام رو کاملا برسونم و تحقیق و بررسی کامل این مطلب رو به شما خواننده گرامی می‌سپارم و منتظر نظرات شما در بخش نظرات هستم قطعا این بحث موافق و مخالف زیادی داره  :)

 

شاد و پیروز باشید./

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تمام حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به وبلاگ سرزمین برنامه نویسی بوده و هر گونه کپی بردای بدون ذکر منبع غیرمجاز و از نظر ما حرام است